BaBye For Ye Modate Toolani

سلام .. خوبین ؟؟
من اینجا رو هم تعطیل میکنم ... تا سال آینده همین موقع ... ایشالا همه موفق و شاد باشین ... میدونم دلتون واسم تنگ میشه ولی دیگه باید بسوزین و بسازین .. تا سال آینده بابای

سلام علیکم

چی آپ کنم که جنبه ی علمی داشته باشه ؟؟ هان؟ تو بگو !

چند وقت پیش تو اخبار شنیدم زنان 3 برابر مردان حرف میزنن!

که این چند تا علت موثق داره که من اینجا براتون مشروح بیانشون میکنم :

1- ان قسمت از مغز مردان که به حرف زدن اختصاص دارد به اندازه ی کافی رشد نکرده یعنی اگرم بخواهند نمیتوانند زیاد حرف بزنند .

2- مردان حرفی برای گفتن ندارند که بخواهند بزنند .

3- تازه مردان چه حرف جذابی دارند که بخواهند بزنند ؟؟

4- هان؟! تو بگو !

5- اگه گفتی جایزه داری .

6- از آنجایی که مغز مردان در این مقوله توان رویارویی با مغز زنان را ندارد بهتر است که با در نظر گرفتن جوانب امر کمتر حرف بزنند .

7- این تنها یکی از قابلیتهای زنان است زیرا در جایی دیگر شنیده ام یا خوانده ام ،نمیدانم ، یادم نیست ، که گوش زنان قادر است همزمان اطلاعات فرستاده شده از دو منبع صوتی را بشنود و بفهمد .

8- چشم حسودان کور

9- و دیگر اینکه

10- به من چه ؟؟

11- باری به هر جهت غرض ، فرسایش بار اطلاعاتی شماست و بس

12- به کسی بر نخوره سیل ووو پلَ

پ.ن1: ساقی(مترسک) جونم تولدت مبارک (8 شهریور) مواظب باش ذوق مرگ نشی .

پ.ن2: متینا ولایت خوش بگذره .

پ.ن3: میلاد یه کامنت بذار از این به بعد ، هول میکنم آخه .. ممنون.

پ.ن4: فعلا همین

Women are tired of candy and flowers...