سلام

خوبی ؟

من الان چشام شده مثه پشه چون خودمو با پلی استیشن خفه کردم . جاتون خالی یه 7.8 تا سی دی توپ از اون خشونت آمیزا پیدا شد .. منم خودمو حلق آویز کردم بس بازی کردم ..

کلی زدمو کشتمو مردم ..

Draculla,Evil dead,C-12,Mortal,va va va va

اهههههههههههه اهههههههههههههههههههههههه اه اه

این واحدی نیکبخت خیییییییییییلیییییییییییییی خنگوله ..تیم زاغارت تر از پرسپولیس پیدا نکرد ؟؟

دیگه نمیتونم بیشتر از اینا بنویسم ..چونکه چونکه چونکه ...همین چیزه .. همین ..

همین دیگه فقط ..میدونم خیلی دلتون واسم تنگ میشه .. ولی چه میشه کرد ؟؟ باید برم ..

پ.ن:تولد دیگه تموم شد .. شادی کنسل متینا جون

پ.ن:ندارم دیگه

متینای عزیزم .....

تولدت مبارک

انشاالله همیشه موفق و شاد باشی

سللام سوسن جون ! (رجوع شود به فیلم کاغذ بی خط)

سلام...

خوبی؟ چه خبر؟ خوش میگذره؟ سفر یا همون مسافرت نرفتی؟ هان! عجب!

اگه رفتی که خوبش حالت .. اگه هم نرفتی که ایشالا میری هنوز تا آخرین روز تابستون خیلی راهه ..

من امروز کمی تا قسمتی خوشحالم ..

زیرا که بلاگ اینجانب در طول یک سال با تلاش متوالی و مسلسل وار و رنج و عذاب و زحمتهای کثیر و فراوان در گرمای تابستان و سرمای استخوان سوز زمستان با هر بدبختی که بود و با خریدن این بدبختی ها به جان آپ شد ..

به امید این که چنین روزی فرا رسد و من به پاس تاسیس این مکان علمی و فرهنگی و هنری و ورزشی به جشن و پایکوبی بپردازم..

آری... امروز ۱ مرداد مصادف با تولد این عزیز مهربان است ..

عزیزی که وقتِ تنهایی با دیوارهایش که قیر اندود  گپ زدم..

بلی..

در همین جا از بلاگ سکای عزیز و تمامی کسانی که مرا در تهیه و تنظیم این بلاگ یاری نمودند تشکر میکنم....

تقدیم به تو که بهترینی:

روز تولد تو ستاره ها رو تک تک به عشق تو شمردم

تولدت مبارک بلاگ عزیزم